HTML

Wmiki "igazsága"

Friss topikok

Linkblog

Wmiki véletlenül törlődő kommentjei

2011.05.10. 19:22 stark (a fideszre szavaztam 2010ben)

Kedvenc fogyatékosunk ismét brillírozik. Már rengetegszer eljátszotta a "tudod bizonyítani, hogy nem véletlenül törlődnek a kommentjeid?" jellegű hülyeséget.

Ő ugyanis azt hiszi, hogy nem lehet bizonyítani. Persze téved. Inkább az a szituáció, hogy ő annyira fantáziátlan és szerencsétlenül szerény értelmi képességű, hogy ő maga soha nem lenne képes olyan agymunkára, ami egy ilyen egyértelmű dolog bizonyításához szükséges.

Mert persze mindenki tudja, hogy igazából ő törli le a számára kellemetlen kommenteket, amelyek bizonyítják, hogy mennyire hülye, csak szegény rusnya trollunk annyira gyáva, hogy ez nem meri beismerni. Ezért kitalálja ezt a véletlenül eltűnő komment mesét, ami persze ordas hazugság, amit senki sem hisz el, akinek több esze van, mint egy döglött leguánnak.

A mai nap ismét nekem szegezte elképesztő ostobaságának újabb mementóját:


Szóval, most hadd soroljam fel a bizonyítékokat, tételesen:

1. A blog.hu rendszerében sehol sincs példa arra, hogy véletlenül eltűnnének kommentek

Egyetlen egy blog van, ahol állítólag véletlenül eltűnnek a kommentek, ez pedig az Igazmondó. Sehol máshol nem állította azt egy blog szerkesztője, hogy véletlen kommenteltűnések történnének. Márpedig ha ilyesmi véletlenül történne, akkor a többi blog.hu-s blogot is érintené. Két magyarázat van tehát:

a. Az összes többi blogon is tűnnek el kommentek, csak soha senki sem panaszkodik miattuk, és a blogok gazdái sem nagyon zavartatják magukat emiatt.

b. Wmiki hazudik.

Occam borotvája bevillan?

2. A blog.hu rendszere lehetőséget ad a kommentek törlésére

Mint minden blogtulajnak, Wmikinek is lehetősége van arra, hogy törölje a kommenteket, mivel ez standard opció a blog.hu rendszerében.

Tehát eddig két információnk van: ilyen kitörlődések csak Mikinél vannak, és meg is van a lehetősége arra, hogy töröljön. Már innen látjuk, hogy olyan bűnös, mint a kaki mellett kuporgó kiskutya, de azért folytassuk!

3. Csak az olyan emberek kommentjei törlődnek, akik előzőleg nem értettek egyet Wmikivel.

Ha a véletlenről lenne szó, akkor mindenkinek lepusztítaná a kommentjeit, válogatás nélkül. Még maga a Wmiki se lenne biztonságban. De nem ez a helyzet. Tehát a törlésre kerülő kommentek tudatosan vannak kiválasztva. Méghozzá valaki olyasvalaki választja őket, aki:

a. be tud lépni wmiki fiókjába

b. pontosan úgy gondolkodik, mint Wmiki

A jelenlegi információink alapján egyetlen személy van, aki mindkét feltételnek megfelel: maga Wmiki.

4. Wmiki egyik "fontos" érve alapvetően hamis

Ugyanis nem állnak rendelkezésre évmilliók a blog.hu rendszerén a kommentek eltűnésére. Az egész Index 1999-ben indult. A hozzájuk tartozó blog.hu nem tudom mikor, de így is kiszámolhatjuk - mi, mivel mi tudunk számolni, Wmikivel szemben ilyen követelményeim már nincsenek - hogy még a legjobb esetben is 12 éves a legöregebb komment.

Ha Wmiki több milliósra hazudja a blog.hu rendszerének életkorát, illetve ha annyira hülye, hogy összekeveri a 12-t a több millióval, akkor ugyan miért hinnénk el akár egy szavát is?

5. Wmiki egy másik érve alapvetően hülyeség

A blog.hu és a fajok fejlődése között nincs kapcsolat. A blog.hu ugyanis egy szerveren futó program, nem élőlény.


 

 

Tehát: sehol máshol nem történik véletlen kitörlődés, csak az ő háza táján, a lehetősége meg van rá, csak a neki nem tetsző dolgok törlődnek, és a véletlen mellett felhozott érvei banális baromságok, illetve sima hazugságok. Ez alapján nyugodtan kijelenthetjük, hogy minden bizonyíték a kommenteket törlő Wmiki irányába mutat, és nem a hirtelen támadó véletlen felé.

Természetesen ez az öt pont az nem teljes értékű lista, aki tud még néhány dolgot, amivel egyértelműen bizonyítható, hogy Wmiki óvodás szinten hazudozik, az ne féljen megosztani a kommentek közt...:)

85 komment

Címkék: evolúció véletlen wmiki

A bejegyzés trackback címe:

https://wmiki.blog.hu/api/trackback/id/tr52893842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.10. 20:34:52

Erről már a beköszönő post-ban is írtam, a 8-as pontban: "8. Cenzúrázz, és tagadd le" :). De igazán megérdemelt egy külön kivesézést a téma.

Olyan sok megfigyelés és logikus érv szól wmiki hazugsága mellett, hogy már fordított a helyzet: annak a bizonyítása lenne bravúros, ha rámutat (ő, vagy más), hogy mindez nem igaz, más elmélet frappánsabb. De azt hiszem bátran állíthatom, nyitva állunk a fenti meglátások cáfolatára.
What about the challange, double-u májk? Accepted?

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.05.11. 13:04:03

@mimindannyian: Jézusom, ez az ember nagyon ostoba!!! XD

"wmiki · spirits.blog.hu/ 2011.05.11. 07:07:34
jó dolognak tartom, hogy az oldalról eltűnnek fanatikus szektások gyűlölködő kommentjei

mondjuk, ha korrekt moderatúra lenne, és nem elfogult, 2011.05.10. 15:56:27-től kezdve az összes törlődne."

AZ Ő KOMMENTJEI IS KI LETTEK TÖRÖLVE!!! WÁHÁHÁHÁ!!! XDXDXD

Tehát ő "is" fanatikus szektás. Köszönjük ezt a beismerést Wmiki, egy élmény volt...:)

Egyébknét ne várjunk tőle túl sokat. Ahogy a bejegyzésben rávilágítottam, wmiki nem csak buta, hanem gyáva is. Ha ide is meri dugni a képét egy-két komment erejéig, akkor is csak a milliószor elismételt butaságait fogja ismételni...

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.11. 15:26:11

Említettem már, még azon az ovis szinten van, amikor annak van igaza, aki többször mondja a másikra, hogy hülye.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.12. 16:59:19

@stark: :) De szerintem ő - velünk ellentétben - tudja bizonyítani az állításait. Az atlantiszi kristályenergiáról pl. biztos tudásunk van, mert olyan múltba látó ember beszélte el, aki megtart egy vasalót is a homlokán, ha olyan a kedve. Sőt, ha be volt épp kapcsolva, akkor ő is tud forrófejű lenni.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.05.16. 12:23:16

Azt hiszem, hat nap elég idő ahhoz, hogy megállapítsuk, hogy bizony Wmiki gyáva ahhoz, hogy itt felbukkanjon, és cáfolja az állításaimat, vagy esetleg képtelen rá.

Szerintem mindkettő. Az Igazmondó blogon sem aktív, lehet annyira földbe lett döngölve szegény, hogy a saját blogján sem mer már mutatkozni, csak széttrollkodja a netet ott ahol azt hiszi, hogy nem látják, illetve ahol tudja, hogy törlik a neki szánt kommenteket...

:)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.16. 13:58:02

Természetesen ez nem igaz. Se ezt, se az ellenkezőjét nem lehet tudományosan bizonyítani (az nem tudományos bizonyíték, hogy jelen ismereteink szerint kicsi a valószínűsége), ezért amíg nincs több ismeretünk, az egyszerűbb esetet tesszük fel, azaz, hogy nem volt semmiféle tervező.

Vagyis NINCS láthatatlan törlő lény, láthatatlan törlő gombbal.
Ilyen egy hithű szkeptikus!!

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.16. 20:11:23

@wmiki: örülök, hogy ennyire megtetszett a mondandóm, hogy még idézed is. Az itt analógiaként való felhasználása viszont jó szokásodhoz híven butaság. A magyarázatot megtalálod a legelső post 8. pontjában, valamint ez a post is erről szól. Örülök, hogy tovább égeted magad. :)

@stark: bravó :), a provokációnak még mindig képtelen ellenállni.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.05.16. 20:27:52

@wmiki: Nem, ez nem a véletlen vs. Isten keze érvelés, itt van egy kívülről nagyon jól megfigyelhető rendszer: a blog.hu.

Tudományosan tökéletesen le van vezetve, hogy:

a. csak az Igazmondón tünnek el "véletlenül" a kommentek.

b. az összes blog.hu felhasználó képes törölni a kommenteket saját blogjáról.

c. kizárólag a veled egyet nem értők kommentjei tűnnek el

d. hamis az állításod, miszerint évmilliók álltak rendelkezésre a blog.hu rendszerében a kommentek törlődésére.

e. rossz az összehasonlítás a fajok kialakulásával kapcsolatban.

Vegyünk egy embert, aki holtan fekszik, késszúrással a szívében, és mellette ácsorog egy fickó, véres késsel a kezében, ami történetesen beleillik a szíven lévő sebben, és ez a fickó azt mondogatja, hogy "ÁÁÁ, nem öltem meg, hanem véletlenül szembejött velem, a kés már benne volt, és megkérte, hogy húzzam ki belőle, amíg lepihen."

Ha mindenki úgy értelmezné a tudományos vizsgálódást, mint te (értsd.: információhiányosan, és alapvetően zsigeri előítéletből) akkor a törvényszéki szakértők - értsd.: a fehérköpenyesek - az illető elengedése mellett voksolnának, mivel az, hogy kis valószínűsége van az egyértelmű gyilkos meséjének, az nem bizonyíték.

Persze, aki tudja is, hogy miről beszél - értsd.: nem te - az tudja, hogy az evolúció és a Isteni teremtés elméletének szembenállása nem általánosítható mindenfajta vizsgálódásra.

Ha egyáltalán végigolvasod, akkor gyűjtsd ki az ismeretlen szavakat a szövegből, szívesen elmagyarázom a jelentésüket.

Csakhogy nehogy félreérts valamit.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.16. 22:58:54

@stark: úgy ám!

Az alapvető különbség, hogy míg a teremtőt nem ismerjük, senki nem látta, senki nem hallotta, addig a bloggereket és a blog.hu működéséről nagyon gazdag ismeretanyagunk van. Emiatt hibás itt felhozni az amúgy parádésan sikerült kommentem :D

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.05.17. 03:09:19

@mimindannyian: Csak annyit arról, hogy a te megszólalásodat idézve próbálja a kifordult gondolatvilágát megalapozni: "Az utánzás a csodálat kinyílvánítása"

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.17. 08:32:45

@stark: az, hogy a többi blogon hogy működik a dolog, az semmit nem számít

attól még, hogy az autó, TV, szék tervezve van, az nem bizonyítja, hogy az ennél összetettebb szerkezetek is tervezve vannak

sőt, ha szent tudósaink véletlen kifejlesztik a MI-t az nem bizonyítja, hogy az értelem csak tervezés által fejleszthető ki

ergo ez semmire nem bizonyíték

láttál már engem? láttad már a blogomon a legendás törlő gombot?
ha NEM akkor miért hiszel benne szektás? a véletlen jóval egyszerűbb

de ezeket már többször elmondtam... :x

olykor tényleg az az érzésem, hogy a "kérem kapcsolja ki", "a vízből veszi ki a zokxigént", és polgár jenőkkel vitatkozom... De nem? Ugyanaz a józan ész vágányáról kisiklott idiotizmus üti fel a fejét.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.17. 08:33:28

@stark: ezek szerint ti nagyon csodáltok engem, ha ennyire utánoztok ^^

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.05.17. 08:35:47

@wmiki: mondjuk van is rá okotok... *.*

inkább én legyek a példaképetek, mint vv alekosz, vagy tóra wé árpád ^^

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.17. 09:50:13

@wmiki: bizony, ezeket már sokszor elmondtad, és sokszor kaptál részletes választ rá, hogy miért hibás ez az okoskodás. De sosem fogod fel, ez ékesen bizonyítja a szellemi korlátoltságod. Örülök, hogy aktívan alátámasztod e blog mondanivalóját.

"ha ennyire utánoztok"

Téged? Eddig hozzád leginkább hasonlót feketevíz haverodban láttam. De azt a fajta szellemi mélyrepülést, végletes retardáltságot, amit te felmutatsz, még ő sem képes.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.05.17. 11:55:01

@wmiki: Olyan magas labdákat dobálsz, hogy azt egy fél tüdejű alkoholist, aki most kapott stroke-ot, na még az is le tudja őket ütni.

"az, hogy a többi blogon hogy működik a dolog, az semmit nem számít"

Dehogynem, az előbb magyaráztam el, hogy miért. Mondtam, hogy másold ki az ismeretlen szavakat, és elmagyarázom, hogy mit jelentenek, mert látom, hogy nem érted a kommenteket.

"attól még, hogy az autó, TV, szék tervezve van, az nem bizonyítja, hogy az ennél összetettebb szerkezetek is tervezve vannak"

Persze, hogy nem bizonyítja. Viszont a blog.hu rendszere bizonyítottan tervezve van. Üzemeltetői vannak, és szerveren fut. Nem a Mennyekből szállott alá az Index irodájába, ahol aztán 40 napig köd lett emiatt.

"sőt, ha szent tudósaink véletlen kifejlesztik a MI-t az nem bizonyítja, hogy az értelem csak tervezés által fejleszthető ki"

A tudosók már kifejlesztették az MI-t. A számítógépes játékokban a gép irányította szereplőket már régóta igen komoly MI-k irányítják. Igaz, az intelligenciájuk korlátozott, de némelyik program már komoly döntéshozó és taktikai képességgel ruházta fel az AI-ket. Némelyik annyira intelligens, hogy simán megszivatják a játékost.

Mégis, hiába jól megtervezettek, a töredékét sem tudják az emberi intelligenciának, csupán a saját területükön képesek mozogni, a program keretein belül. A lövöldözős játékprogram katonái hiába képesek iszonyat trükkös taktikával harcolni, másra alkalmatlanok.

Egyébként ha a tudósok kifejlesztenék a teljes, emberi funkciót ellátni képes MI-t, azt csak egy dolgot jelentene: képesek lemásolni azt. Azt nem bizonyítaná, hogy CSAK tervezés útján jöhet létre intelligencia.

"láttál már engem? láttad már a blogomon a legendás törlő gombot?
ha NEM akkor miért hiszel benne szektás? a véletlen jóval egyszerűbb"

Látni nem láttalak, de a létezésednek jelét adod azzal, hogy itt vagy, és égeted magad. A kommentjeid látványa alátámasztja a létezésed.

Szóval arra célzol, hogy neked egyedül nincsen törlő gombod? Nagyon jó, Miklós, tettél most egy állítást, ami könnyen bizonyítható. Készíts egy egy screenshot a komment rovatodról, amin nyilvánvalóan látszik a hiányzó "törlés" gomb. Figyelmeztetlek, a képmanipulációt kiszúrjuk...;)

"olykor tényleg az az érzésem, hogy a "kérem kapcsolja ki", "a vízből veszi ki a zokxigént", és polgár jenőkkel vitatkozom... De nem? Ugyanaz a józan ész vágányáról kisiklott idiotizmus üti fel a fejét."
"ezek szerint ti nagyon csodáltok engem, ha ennyire utánoztok ^^"
"mondjuk van is rá okotok... *.*

inkább én legyek a példaképetek, mint vv alekosz, vagy tóra wé árpád ^^ "

Na, már megint a jellemző butaságod. :)

Annyira fantáziátlan vagy, hogy csak azt bírod visszamondani, amit mi is mondtunk rád. Olyan vagy, mint az óvodás, akire azt mondják, hogy "Buta vagy", de mivel szegény még csak egy kisgyerek, csak annyival bír visszavágni, hogy "Nem, te vagy a buta!".

Miki, nem utánoz téged itt senki. Ha utánoználak, akkor ez a blogbejegyzés kb. 80-100 szóból állna csak, kombinálva, teljesen megszerkesztetlen lenne, mindenkit liberálisnak neveznék, aki nekem nem tetszik, és folyton mindenféle teljesen oda nem illő szituációban az SZDSZ-t emlegetném...

Jó hogy említetted VV Alekoszt, ugye tudsz róla, hogy Alekosz sötétsége annyira mély, hogy a hotdog.hu-n az a pletyka röppent fel, hogy TE vagy VV Alekosz? Na, mit szólsz, sokak szerint egy szellemi szinten vagytok! :P

www.hotdog.hu/korkerdes/hobbikikapcsolodas/vv_alekosz_tenyleg_wmiki/i313632/

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.05.17. 22:15:12

@stark: Alekosz?! :-D LOL Kár, hogy nem láttam egyszer se a csákót, így nem tudok véleményt mondani, csak olyan indirekt módon, hogy wmiki-ről nem tudom elképzelni, hogy emberek megtűrték volna maguk körül.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2011.05.20. 14:05:40

Basszus, ha a wmiki-t betennék egy házba több hasonszőrű retardálttal, akkor azt a valóságsót nézném :D

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.05.27. 18:39:39

@wmiki: mi régebben termesztettünk növényeket a kiskertben. Mivel nem szeretem a vegyszereket ezért kizárólag bio élelmiszereket termeltünk csupán.
Tapasztalatból mondom, hogy a vetésforgó önmagában nem működik.
Azt régebben is úgy csinálták, hogy amit éppen nem vetettek be arra engedték legelni az állatokat. De most mit csinálnál annyi szarvasmarhával?
Levadásznád a 'fölösleget'? Vagy, hogy oldanád meg, hogy ne lepjék el teljesen azt a területet? Mert itt nem 1-2 hektárról van szó. Ha vetésforgóban szeretnéd ezentúl termelni az élelmiszert 7-(8-9-stb.) milliárd ember számára az sok területet igényel. NAGYON sokat.
És mi lenne azokkal az emberekkel akik olyan helyen élnek, ahol nem lehet megtermelni annyi élelmiszert ami a saját fenntartásukra elegendő? Hagyjuk veszni őket, oldják meg ahogy akarják? Vagy a tudományt hívjuk segítségül, hogy a sci-fikből ismert ételkockákat kezdjék gyártani?

A másik - hogy és mi alapján döntenéd el, hogy melyik föld legyen parlagon. Állami területen termelnél? Vagy fizetnél annak aki parlagon hagyja a földjét?

Elég sok kérdést tettem fel, pedig csak 2 percet szántam a témára. Tudnál megadni valami weboldalt ahol bővebben is ki van fejtve ez az egész elképzelés? De olyat ahol konkrétumok is vannak, mert a homályos elképzeléseknél azért több kell már.
------------------------------------

ezt írtam a blogjára, kíváncsi vagyok ott marad-e. :)

Ganthet 2011.06.16. 13:52:12

Pásztor Miklós: 0670-220-9200 Tapolca 8300 Simon István utca 15

captpicard 2011.12.26. 16:27:44

Egy újabb véletlen,a komment törölve,én meg kitiltva.

noob.hu/2011/12/26/wmiki.jpg

Valami rosszat mondtam volna ?

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.12.26. 18:29:32

@sötétvödör: persze, olyan érvet hoztál, amit még ő is felfog, és rájött, nem tudja cáfolni. Ez a legsúlyosabb bűn! Üdv a kitiltottak listáján :). Tekintsd elismerésnek: aláírta, hogy igazad van, amire nem tud válaszolni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.26. 19:25:28

:0
hol volt az érv???

egyébként mi a bizonyíték, hogy én tiltottam ki?
a véletlen nem egyszerűbb?^^

captpicard 2011.12.26. 19:40:02

Mi van ? Nem tetszik valami ?
Fáj az igazság ? :-P

captpicard 2011.12.26. 19:44:51

A véletlenek meg a te blogodon koncentrálódnak :D
Furák ezek a véletlenek :D
De számítottam rá (ennyire kiszámítható vagy), ezért is csináltam screenshotot.
(Tudod,azzal a géppel,ami elvileg nem működhetne,hisz nincs egy bizonyíték se /szerinted/, hogy működik.)

captpicard 2011.12.26. 20:23:41

Látszik, hogy mennyire beszűkült agyú vagy

captpicard 2011.12.26. 20:30:24

Képtelen vagy a két véglet közt gondolkodni ?
Neked csak igen van meg nem ?

captpicard 2011.12.26. 20:37:09

Ja,és itt nem tiltódsz ki "véletlenül" ha meg mondod a véleményed.
(Ami nálad kimerül abban,hogy a tudomány úgy szar ahogy van, és semmi eredménye sincs)
De persze a hited az tévedhetetlen,és ha vki ellent mond neki (a középkorban) máglyára kell vetni.
Ezt te szoktad mondani,de igazából ez a te általad hőn imádott egyház módszere volt.

Mondj ellent a tudománynak ! Kételkedj !
Állíts fel új elméleteket ! Aztán bizonyítsd !
Hajrá !

captpicard 2011.12.26. 20:45:03

A hozzászólásaidból az világlik ki, hogy utálod a tudomány minden formáját.
Egyszerűen azért,mert képtelen vagy felfogni a világ bonyolultságát.
De persze a szentírás mindent leír,ezért nincs is rá szükséged,hogy megértsd.
Az meg, hogy haragodat másokra vetíted tipikus pszihológiai eset.

Mindenhol "szent" "tévedhetetlen" tudósokat írsz.
Honnan veszed ezek a szavak ilyen összefüggésben ?
Melyik könyvben olvastad ezt ?
Ja,te a Biblián kívül más könyvet nem olvasol...

captpicard 2011.12.26. 20:54:25

És azért tanítják a tudomány vívmányit az iskolában,mert jobban megmagyarázza világot,mint a te hited !
A te hited 2000 évig nyomta el a tudomány fejlődését !
Amúgy nem kötelező azt tanulni.
Vannak egyházi iskolák is!

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.12.26. 21:00:35

@sötétvödör: Ahhoz szektákhoz kell járni. Az egyházi iskolákban, ha hiszitek, ha nem, pont ugyanazt a fizikát tanítják, mint a materialistában. Valahogy akinek van egy cseppnyi esze, az nem a fizikát kezdi szapulni, amely szerint nem megmagyarázható, hogy elpárolog a víz. Ja, de.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.12.26. 21:13:34

@wmiki: sosem éred utol ezt a kisgyereket. Szomorú.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.26. 21:15:03

@mimindannyian: veled ellentétben én nem fantáziálok arról, hogy kisfiúkat érjek utol **

captpicard 2011.12.26. 21:16:03

nehéz is volna már neked,mert megrekedtél egy szinten.

mimindannyian · http://wmiki.blog.hu/ 2011.12.26. 21:19:30

@wmiki: nem, még a képzeletedben se vagy rá képes. Köszönöm, hogy elismerted.

Haibane 2011.12.27. 11:17:33

Haha, ez az elromlott a gép tehát rossz a tudomány epic :) Pszihológiában ez óvodás szint, gratz :)
Tényleg miki, mennyit kell még gyûlölködnöd, hogy biztosan a mennybe juss? :P

captpicard 2011.12.27. 11:47:56

Neki csak két dolog létezik.
El is neveztem bináris embernek :D

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.27. 21:13:37

@Haibane: :0

dehát mi értelme lenne olyan gépet tervezniük a szent tudósoknak, ami elromlik?
nyilván, ha a tudomány működik, akkor a gépek nem romlanak el...

és szerinted, aki kérdéseket tesz fel a tudománnyal kapcsolatban, az gyűlöli azt?
érdekes hozzáállás, bár a fanatikus szektákban szintén így "gondolkod"nak a hívek :x

mindazonáltal a gyűlölet-nek mi a definíciója?
és mi a mértékegysége? milyen paraméterek alapján érzékelhető?
vannak a létezésére bizonyítékaid, kontrollált kísérletekkel, és placebo gyűlölettel?

vagy csak bizonyítékok nélkül fröcsögsz?

mit mond erről a istened, a tévedhetetlen tudomány?

captpicard 2011.12.27. 21:17:46

A gyűlölet mértékegysége 1 wmiki :D

captpicard 2011.12.27. 21:18:48

te gyűlölöd,mert képtelen vagy felfogni

captpicard 2011.12.27. 21:30:27

Amúgy érdekes, hogy te itt kimered fejteni a véleményedet, de ha valaki ugyanezt a te blogodon teszi, akkor kitiltod.
Ez álszentség.
Ha nem vagy kíváncsi mások véleményére, akkor miért indítottál blogot vagy miért nem tiltottad le a kommentelést ?
Na, erre mit lépsz ?
Csak a te véleményed szent ?
Vagy te magad vagy szent ?
Nehogy már valaki merészeljen mást mondani, mint amit te gondolsz ?
Ez egy az egyben középkori keresztény retorika.
Te kitiltasz, ők akkoriban megkínozták, vagy megégették az embereket.

captpicard 2011.12.27. 22:57:06

Amíg nem vagy képes felfogni bizonyos fogalmak jelentését, addig nincs értelme veled vitázni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.28. 08:11:27

@sötétvödör: :o

mi a bizonyíték, hogy én tiltottam ki?
amikor a véletlen egyszerűbb
occam borotvája

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.28. 08:14:57

egyébként konstruktív hsz.-ek bent maradhatnak
viszont az ilyenek mint te, akik csak mocskolódni tudnak, és egy értelmes mondatuk nem volt...

hát sajnos a véletlen törli őket... tudod... evolúció...

captpicard 2011.12.28. 11:06:37

egyébként konstruktív hsz.-ek bent maradhatnak :

Egyenlő: Amik megfelelnek a te elképzeléseidnek.
A többi baromságodra ott van fent a magyarázat a postban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.12.29. 08:30:42

szemétvödör, ne harizz, de te még életedben nem szóltál hozzá konstruktívan semmihez, így elég nehéz lehet számodra megítélni, mit is jelent a dolog :x

Haibane 2011.12.30. 12:46:42

@wmiki: oblithetsz.

Amugy csak szolok, hogy a tudosok nem terveznek olyan gepet amit te megveszel a boltban, azokat a mernokok tervezik. Ezekutan ha az elromlik az szimplan tervezesi hiba, vagy kalkulalt eletciklus.

Vannak kevesbe szanalmas erveid is?

captpicard 2011.12.30. 13:01:43

illetve entrópia...de ezt úgyse tudod mi, ezt csak a fehér köpenyes tudósok tudják

captpicard 2011.12.30. 13:07:51

@Haibane: Hogyne lennének, rengeteg van még

De nem válaszolok neki, mert felesleges

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2011.12.31. 09:40:06

@wmiki:

"Egyetlen egy blog van, ahol állítólag véletlenül eltűnnek a kommentek, ez pedig az Igazmondó. Sehol máshol nem állította azt egy blog szerkesztője, hogy véletlen kommenteltűnések történnének. Márpedig ha ilyesmi véletlenül történne, akkor a többi blog.hu-s blogot is érintené. Két magyarázat van tehát:

a. Az összes többi blogon is tűnnek el kommentek, csak soha senki sem panaszkodik miattuk, és a blogok gazdái sem nagyon zavartatják magukat emiatt.

b. Wmiki hazudik.

Occam borotvája bevillan?"

captpicard 2011.12.31. 15:46:33

Örömmel hirdetem ki, hogy internetes szavazásunk nyertese :

[imgw=http://noob.hu/2011/12/31/wmiki5.jpg]

captpicard 2011.12.31. 17:06:25

úgy érzem, örökös bajnok lesz

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.02. 13:17:03

@stark: ez nem érv

azért mert az összes általunk ismert szerkezet tervezéssel jött létre, az nem bizonyítja azt, hogy az ismeretlen szerkezetek is tervezéssel jöttek létre ^^

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.02. 13:17:44

@Haibane: dehát miért terveznének hibátlan mérnökeink olyan eszközöket, amik elromlanak???

ennek semmi értelme!

Haibane 2012.01.02. 13:54:31

@wmiki: ki állította, hogy a mérnökök hibátlan terméket akarnak tervezni? Idézhetnéd/linkelhetnéd...

Minden terméknek van életciklusa, az, hogy neked fogalmad sincs a tervezésről/termelésről nem jelenti azt, hogy nincs értelme. Max neked, mert buta vagy.

captpicard 2012.01.02. 15:44:22

@wmiki:

Látom véletlenül törölgetni még mindig tudsz.

Nem unod még ezt a lemezt ? Feltehetnél már egy másikat!

Tom Benko 2012.01.29. 23:36:38

@wmiki: Na ja, segítséget kértem, erre ki lettem tiltva... Te, őskeresztények díszpéldánya, te!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.02.08. 08:44:46

múltkor valaki kért írást a rezgésekről, mert ő szerinte a világban semmi nem rezeg, minden mozdulatlan... :x

tessék egy könyv:
www.scribd.com/doc/57077083/Pierre-Franckh-A-rezonancia-torvenye

és egy kutatóintézet:
www.heartmathbenelux.com/

a faspalm blogra akartam írni, de az is moderált lett, mint a gréczy, meg a dopeman blog :((

Haibane 2012.02.08. 11:06:41

@wmiki: beleolvastam, jó nagy baromság.

Pl:
"A legújabb tudományos felismerések minden kétséget kizáróan azt bizonyítják, hogy gondolatainkkal, érzelmeinkkel és meggyőződésünkkel bármire képesek vagyunk, ugyanis éppen az érzelmekkel megerősített és elraktározott meggyőződések azok, amelyek erőteljes rezgésteret alkotnak"

Szeretném látni azokat a "bizonyítékokat". Meg ennek az "erőteljes rezgéstérnek" a modelljét, bizonyítását. Mivel a könyv ezekre nem tér ki innetől ez csak mesekönyv gyerekeknek.

Haibane 2012.02.08. 13:51:48

@wmiki: hajrá lehet bizonyítani, hogy hol vannak ezek a tudományos felismerések.

Jah, hogy fingod sincs? Akkor kuss

Haibane 2012.02.08. 14:03:39

@wmiki: jah értem én, hogy fingod sincs csak meséket mondasz meg trollkodsz, bár így 40 körül kinőhetnéd már az ovit.

Tom Benko 2012.02.08. 18:05:24

@wmiki: Nem lett moderált, csak van egy droidszűrője...
A scribd-n található műnek bár az előszavában komoly problémákba botlottam, a teljes elemzést valamikor a nyáron majd megejtem, ha addig el nem felejtem, vagy valaki megteszi. Eleve gyanús, hogy, átpörgetve a lapokat, nem találok irodalmat, hivatkozásokat, idézeteket, amik egy komoly, magára valamit is adó kutatónak minden művét jellemeznek.

Tom Benko 2012.02.08. 18:06:26

@wmiki: Definiáld: definíció!
náci... :X

captpicard 2012.02.08. 19:48:20

Itt már csak azért sem moderálunk, hogy mindenki láthassa mennyire értelmetlen vagy.

Te beszélsz kimoderálásról, mikor még egyszerű kérdésre is azzal válaszolsz ?

"wmiki · spirits.blog.hu/ 2012.02.01. 12:40:09
New York-ot hajnalban éri majd el a szökőár "

Hogyan számoltad ki ?
Erre sem tudsz felelni, akkor miért jelented ki ?

Inkább kitörlöd, hogy ne kelljen válaszolni.

captpicard 2012.02.08. 19:51:42

Azért ironikus a blogjának a mottója, hogy "az igazság néha fáj".
Pont annak aki írta...

brlv24 2012.02.08. 22:33:38

@wmiki: Milyen kár, hogy nem tudsz angolul.. :)

Haibane 2012.02.09. 09:28:11

@brlv24: lol ezt figyi milyen komoly folyóiratok vannak, gondolom wmiki erre gondolt(www.awakeningthroughlove.net/Laskow_net/articles/HealerIntentions.pdf)

Quarterly Magazine of the International Society for the Study of
Subtle Energies and Energy Medicine

International Journal of Acupuncture & Electrotherapeutics.

Proceeding of the Academy of Religion and Psychical Research

Proceedings of the International Society for the Study of Subtle Energy
And Energy Medicine. Monterey, CA., June 1993

Proceedings of the International Society for the Study of Subtle Energy and
Energy Medicine. Monterey, CA., June 1993

Egyedül az utolsó komoly, de annak meg semmi köze ehhez a hókuszpókuszhoz, mivel az a saját idegi állapotot vetíti ki a szívzavarokra... ami azért nem nagy varázslat (nem véletlen, hogy a cikk tök régi)

Sajnos miki nem tud angolul, de azért, aki tud, az nézzen bele mert a cikkek rendkívül jól prezentálják a "miként nem szabad" cikket írni, és milyen az erősen szubjektív mérés :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.02.09. 12:11:52

:x
hát... elképzelhető, hogy nincs fent a teljes vizsgálati anyag az interneten, a nyers adatokkal, mindennel együtt...

de ezt csak úgy mondom, mert természetesen nem tudom bizonyítani, így aztán biztosan fent van a neten, hiszen minden tudományos anyag teljes terjedelemben fent szokott lenni, és különben is:
a tudomány sosem téved, a dolgok nem rezegnek, amit nem látunk, az nincs, az olaj sose fogy el, védtelen állatok lemészárlása nem állatkínzás, és aki nem eszik húst, az mind meghal...

ezeket minden értelmiségi demokrata szavazó tuggya

Haibane 2012.02.09. 13:17:48

@wmiki: hehe látom semmilyen érvet nem tudsz felhozni a "tudósaid" mellett, ezért mint mindig csak röfögsz :)

Jah és persze persze a világot megváltják de egy nyilvános demo, egy korrekt leírás nincs ám se papíron se neten, csak ez az értelmetlen technoblabla :) De élvezd csak a csalók világát, az neked való.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.02.09. 13:40:49

:((
biztos buta vagyok, mint semmelweis ignác, aki meg láthatatlan lényekben hitt :(

ja és természetesen a MOL, és a többi nagy olajcég is minden adatot nyilvánosságra hoz, és feltesz az internetre, ezt is ebből a blogból tudhattuk meg
:D

Haibane 2012.02.09. 15:05:26

@wmiki: "biztos buta vagyok"

igen

Semmelweis Ignác publikálta az eredményeit megismételhetően, nem pedig csak a szomszédnak mondta, hogy hé én ilyet is tudok de psszt. Azért vagy buta mert nem látod a különbséget (és nem is akarod).

a MOL eredményei meg gazdasági mutatók, nem kutatási eredmény... látszik fingod sincs mondom

captpicard 2012.02.09. 17:56:31

Nem terelést kértünk, hanem bizonyítékot.
Ehelyett jönnek megint a baromságaid.

Ha rezgés, akkor van frekvenciája és amplitúdója.
Ezeket lehet mérni.
Hol van benne egy mérési eredmény és akár egy többször ellenőrzött kísérlet ?
Sehol.
Ez a te világod, kérdés nélkül hinni mindenben.
Nem lényeg, hogy közben hülyét csinálnak belőled.
Dec 21-én pár barátommal a hozzád hasonlókon fogunk röhögni, amíg ti az újabb baromságaitokat találjátok ki.

captpicard 2012.02.09. 17:58:32

Semmelweis emlegetése tipikus érvelési hiba :

Gyakran előfordul ha valakinek elutasítjuk az (általában fura) ötleteit a következővel fog visszavágni: „Hát persze minden forradalmi ötleten kiröhögtek először. Kolumbuszon nevettek, mikor azt mondta, hogy a Föld gömbölyű, Galilei-t üldözték amikor azt állította, hogy nem minden a Föld körül kering, ugyanezt teszitek most velem!”. Nagyon gyakori Kolumbusz és Galilei nevének említése. Pedig ha utánanézünk akkor kiderül, hogy Kolumbuszt nem is röhögték ki és Galilei-t se azért üldözték, amiért gondolnánk. De ennek az állításnak egy abszurd következménye az, hogy bárki akinek az ötleteit kiröhögik az egy zseni. Nyílván nem ez a helyzet, nagyon sok olyan ember is volt, akár Galilei, akár Kolumbusz idejében, akiknek kiröhögték az ötleteit, mert valóban ökörségeket állítottak. A zsenik azok egyek a millióból. Egy Carl Sagan idézettel zárom, ami remekül kifejezi ezt:

„Az, hogy egyes zseniket kinevettek, nem jelenti, hogy zseni mindenki, akit kinevetnek. Nevettek Kolumbuszon, nevettek Fultonon, nevettek a Wright-testvéreken. De nevettek Bozó bohócon is.”

Tehát ha valaki a híres „kinevették Kolumbuszt, kinevették Galileit” érvvel jön, akkor erre a legmegfelelőbb reakció a „De kinevették Bozót is, a bohócot!”.

via schrodingersdawg.blog.hu/2010/09/14/kolumbuszt_is_kinevettek

captpicard 2012.02.09. 18:37:01

A MOL-ról többet tudtam meg, mint ezekről a rezgésekről:

ir.mol.hu/hu/kozgyulesi-dokumentumok/
süti beállítások módosítása